22:11 / 15.11.2018

W Radomiu odbyła się Konferencja nt. SKUTECZNE TECHNIKI WSPARCIA SPRZEDAŻY

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Firma MASTERDEV z okazji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości razem z Radomską Strefą Gospodarczą Urzędu Miejskiego w Radomiu i Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu zorganizowali  konferencję pt. "Skuteczne techniki wsparcia sprzedaży".

14 listopada (środa) w Auditorium Primum Wyższej Szkoły Handlowej przy ul. Traugutta 61a odbyła się konferencja na której uczestników przywitał i przedstawił czego dotyczyć będzie Rafał Łęcki – organizator.

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Prelegenci: Rafał Łęcki, Magda Chmiel, Aleksander Lotko, Michał Nowakowski,  Jarosław Grzechnik oraz Karol Froń - Gość specjalny omawiali tematykę dotyczącą między innymi: jak wykorzystywać dostępne narzędzia aby podnieść efektywność działań handlowych,  jak tworzyć efektywne relacje biznesowe,  czy jest zależność między jakością usług a lojalnością klienta,  jak lepiej motywować pracowników, i jak to zrobić ? Co wyróżnia najlepszych sprzedawców, dlaczego są najlepsi ?

Jako pierwszy z prelegentów wystąpił Rafał Łęcki – przedsiębiorca, właściciel firmy MASTERDEV – producent dedykowanego oprogramowania dla firm omówił na spotkaniu  JAK ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SPRZEDAŻY W FIRMIE DZIĘKI SYSTEMOWI CRM. - na podstawie Dużej firmy z sektora B2B i Małej firmy z sektora B2B oraz na czym polega lejek sprzedażowy.

Po nim wystąpiła Magda Chmiel - Praktyk, Konsultant biznesowy, Trener. Posiada ponad 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami w międzynarodowych korporacjach na poziomie koncepcyjnym i wdrożeniowym (m.in. Unilever, Danone, Kompania Piwowarska) omówiła temat dotyczący  ALCHEMII RELACJI BIZNESOWYCH. Tematyka obejmowała zagadnień: Relacji oraz zasobów, Siły relacji i bezpieczeństwa zasobów. Podkreślała, że w relacji ważne jest działanie, informacja, dyspozycyjność, czas i trwałość. Przy tworzeniu zespołów najważniejsza jest autentyczność, naturalność oraz siła oddziaływania.

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Następnie dr hab. Aleksander Lotko - prof. Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu -  autor 120 publikacji naukowych, w tym 10 książek. Specjalista od jakości usług, w szczególności świadczonych z wykorzystaniem systemów informatycznych. Szczegółowo wyjaśnił tematykę dotyczących JAKOŚCI USŁUG A LOJALNOŚĆ KLIENTÓW W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM. 

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Michał Nowakowski – Ekspert ds. Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Instytucie Badań Edukacyjnych, trener, mówca motywacyjny. Posiada 10 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze badań i innowacji na rynku pracy. opowiedział na czym polega  OPEN BADGES JAKO SPOSÓB NA ZWIĘKSZENIE MOTYWACJI PRACOWNIKÓW między innymi o trzech skutecznych filarach motywacji pracowników, Co to jest System Open Badges, Studium przypadku IBM oraz Open Badges na świecie.

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Jarosław Grzechnik - Dyrektor PKO Banku Polskiego w Zwoleniu podzielił się z uczestnikami ciekawą wiedzą nt "nowoczesnej bankowości, aplikacji mobilnych i leasingu" oraz przeprowadził guiz z nagrodami.

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" i "100 Taktycznych Zasad Przywództwa". Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce - CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Prelegent szczegółowo i w ciekawy sposób przeprowadził prelekcję, pt "DLACZEGO NAJLEPSI SPRZEDAWCY SĄ NAJLEPSI" opisywał w jaki sposób sprzedają najlepsi handlowscy oraz co cechuje najlepszego handlowca.

© Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic

Po zakończeniu konferencji otwieramy "NETWORKING ROZSZERZONY", wszyscy chętni udali się do restauracji Mela Rossa na ul. Żeromskiego 63 na KAWĘ, HERBATĘ i PIZZĘ !!!

Adam Dziedzic