Prezentacja VOLKSWAGENA E-GOLF - z silnikiem elektrycznym przed budynkiem NOT-u.
Volkswagen e-Golf został zaprezentowany podczas uroczystej inauguracji XXX Radomskich Dni Techniki w dniu 22 października br. przed budynkiem Domu Techniki NOT przy ul. prof. W. Krukowskiego 1.
Adam Dziedzic
©Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic
Volkswagen e-Golf został zaprezentowany podczas uroczystej inauguracji XXX Radomskich Dni Techniki w dniu 22 października br. przed budynkiem Domu Techniki NOT przy ul. prof. W. Krukowskiego 1.
©Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic
Volkswagen e-Golf - silnik elektryczny, Elektryczna odmiana Golfa na zewnątrz i wewnątrz poza kilkoma niebieskimi akcentami, innym wzorem obręczy kół i zmienionym zderzakiem praktycznie nie różni się niczym od od wersji spalinowych mijanych codziennie na ulicach.
Tym co czyni go wyjątkowym jest właśnie w pełni elektryczny napęd zamontowany w miejscu spalinowego.
©Obiektywnie.info.pl / Adam Dziedzic
Moc maksymalna: 115 KM , Moment maksymalny: 270 Nm, Maksymalna prędkość obrotowa: 12 000 obr./min, Napięcie pracy silnika: 323 V, Rodzaj akumulatora: Litowo-jonowy (264 ogniwa), Pojemnośc energetyczna akumulatora: 24,2 kWh, Skrzynia biegów: Jednobiegowa, Prędkość maksymalna: 140 km/h.
e-Golf ma trzy tryby jazdy, którymi ogranicza się moc silnika. – Normal, Eco oraz Eco+. Zabiegają one o dodatkową oszczędność energii obcinając moc silnika oraz możliwości korzystania z najbardziej prądożernych elementów wyposażenia.
e-Golf ma w standardzie m. in. system radiowo-nawigacyjny Discover Pro, automatyczną klimatyzację, klimatyzację postojową, ogrzewaną przednią szybę, kierownicę i gałkę dźwigni obsługi trybów jazdy obszyte skórą. Podstawowym problemem e-Golfa jest dość zaporowa cena ok. 153 000 zł.
Adam Dziedzic
Opublikowano: 27.10.2018