REKLAMA

Tlen

BIZNES \ GALA

Jak kluczowe decyzje wpływają na budowanie silnej marki lidera?

24 października 2024 roku w stylowej przestrzeni Hotelu Rubin, miała miejsce XIII Edycja Wieczoru Biznesowego "Brand Elite - Spotkania z Marką", poświęcona kluczowym decyzjom w kształtowaniu silnej marki lidera.

Fotoreportaż foto: Eliza Wilczyńska Art; Adam Dziedzic Obiektywnie.info.pl
Gościem Specjalnym wydarzenia był światowej klasy sędzia piłkarski, Szymon Marciniak.

XIII edycja Wieczoru Biznesowego Brand Elite - Spotkanie z Marką po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja osób prowadzących firmy i stawiających na rozwój osobisty. Jeszcze większa frekwencja, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe, pozwalają lepiej poznać się uczestnikom tych spotkań. 

Wydarzenie prowadzili: Anna Słopiecka z Noble Brand jako organizatorka oraz Wojciech Kowalewski jako moderator sesji networkingowej.

W wydarzeniu wzięli udział między innymi: samorządowcy, tj. Wicemarszałek Województwa Mazowieckiego Rafał Rajkowski, Zastępcy Prezydenta Miasta Radomia Katarzyna Kalinowska i Łukasz Molendasekretarz ambasady w Tanzanii Edgar Klusa, doktor Jarosław Kosior radny Sejmiku; z dziedziny kultury Włodzimierz Pujanek - dyrektor Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu, Beata Drozdowska - dyrektorka radomskiej Łaźni, przedsiębiorcy; Łukasz Białczak prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Ziemi Radomskiej, Grażyna Wieczorska - dyrektor do spraw sprzedaży PKO BP, zarządzająca 12 oddziałami Banku PKO, Monika Bankiewicz - współwłaścicielka gospodarstwa sadowniczego w Komorowie w powiecie przysuskim, produkująca między innymi "Smaczek z Doliny Radomki", Iwona Paszkewicz - współwłaścicielka firmy Lobo ze Zwolenia, Małgorzata Patynowska właścicielka  Centrum Hiperbarii Tlenowej, Dorota Kacprowicz - prezes fundacji Dobry Duszek z Radomia; Dagmara Janas - prezes Stowarzyszenia Razem z Radomia; Katarzyna Sławińska - prezes Stowarzyszenia na Rzecz Innowacji i Edukacji w Radomiu, Sławomir Baćkowski - dyrektor Echa Dnia w Radomiu, Łukasz Baranowski - komendant Ośrodka Reprezentacyjnego Wojsk Obrony Terytorialnej, Konrad WitkowskiZespół Szkół Elektronicznych w Radomiu, Emilia Żuchowska-Kotlarz - Rektor AHNS w Radomiu.

Wydarzenie zostało zrealizowane dzięki udziałowi Sponsorów i Partnerów.

Partner Wydarzenia: Samorząd Województwa Mazowieckiego - Mazowsze serce Polski
Partner: Miasto Radom

Sponsor diamentowy: Kancelaria Ubezpieczeniowa Łukasz Ciszek, POP GYM Body & Mind Club, BuenaCosta Development Monika Sygocka, Enough Concept. 

Sponsor złoty: PKO Bank Polski, Esensja Relaksu - Salon masażu, Autorud Radom - Audi Select : plus Radom, Strefa CUPRA Radom.

Sponsor srebrny: NAOKU Optyk, Orzeł Dental Care, Rtbs Administrator SP. z o.o., Suplando, Małgorzata Janas - Artystyczne szycie firan.

Sponsorzy: ESFIT Studio, Centrum Hiperbacji Tlenowej, Marcin Kaczmarek Investments, Bizzlife - Biuro Rachunkowe.

Partner merytoryczny: Instytut Rozwoju "Złote Jabłko"

Partnerzy:
Czas na chleb i Kavvka Cafe, Restauracja Różany Gościniec, Zbyszko Company, Radom - Siła w precyzji, Kancelaria Prawna Dominika Sambor, Mam pomysł, Niebanalnie Radom, Smaczek z Doliny Radomki, Tamashi Sushi Radom, Piekarnia Cukiernia Chełmińska, Wine Market, Casa Verde Ristorante Pizzeria, Hotel Rubin, Ciacho bez cukru - Radom, Słodki stół by Pastuszka

Partner medialny: Radio Radom

Patronat medialny: Obiektywnie.info.pl, Biznes24, Coolturalny Radom.pl, Explore Radom, Fashion and STYLE, Nasz Szydłowiec TV, Ladybusiness.pl

Patronat: Kancelaria Adwokacka adw. Elwira Kowalczyk, Izba Przemysłowo-Handlowa Ziemi Radomskiej, Business Centre Club, Lady Business Club

Wydarzenie rozpoczęło się od występu Aurelii - Aleksandry Wiśniewskiej, która jest wokalistką, kompozytorką, pianistką i autorką tekstów, a także absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej w klasie fortepianu.

Podczas części powitalnej Rafał Rajkowski, Wicemarszałek Województwa Mazowieckiego, oraz Katarzyna Kalinowska, zastępca Prezydenta Miasta Radomia, wyrazili wdzięczność Annie Słopieckiej za organizację wydarzeń, które pobudzają ducha przedsiębiorczości.

Anna Słopiecka - Noble Brand, podczas wieczornego spotkania podzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania marek osobistych i firm w oparciu o wartości, wykorzystując doświadczenia z 12 lat wspierania przedsiębiorców w kreowaniu spójnego wizerunku. Wygłaszając speech w tematyce "Decyzja i wartości. Jak budować silną markę osobistą lidera" podkreśliła, że marka osobista to nie tylko sposób kreowania wizerunku, ale również obietnica wartości dostarczanych grupie docelowej. Przybliżyła jak świadomie i autentycznie kształtować naszą markę osobistą, zwłaszcza w wszechobecnej rzeczywistości online, oraz jak wykorzystać ją do budowania zaangażowania, autorytetu i wpływu jako lider.

W trakcie 90-minutowej prelekcji w tematyce "Czym byłby mecz piłkarski bez zaufania do decyzji sędziego?", Gość Specjalny - Szymon Marciniak, podzielił się praktyczną wiedzą z zakresu tworzenia silnej marki. W obecnych czasach wymaga to nie tylko strategicznego planowania, ale także autentyczności i zgodności z własnymi wartościami. Czy zastanawiałeś się, jak sędzia piłkarski buduje swoją markę na arenie międzynarodowej, podejmując decyzje pod presją i będąc obserwowanym przez miliony widzów, gdzie każda sekunda ma znaczenie? Marciniak podzielił się swoim doświadczeniem o radzeniu sobie z ekstremalną presją i wykorzystywaniu tej umiejętności do kreowania silnej osobistej marki oraz efektywnego zarządzania zespołem, bazując na swojej historii, jako sędzia piłkarski światowej klasy.

Wojciech Kowalewski - Instytut Rozwoju Złote Jabłko, był moderatorem części networkingowej XIII Edycji Brand Elite Spotkania z Marką. Networking w niestandardowej formule stał się idealną okazją do nawiązania wartościowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Była to wyjątkowa szansa na spotkanie z przedsiębiorcami, liderami i ekspertami z różnorodnych branż, którzy priorytetowo traktują rozwój osobisty i biznesowy.


Opublikowano: 28.10.2024