BIZNES \ EVENTY
BRAND ELITE - SPOTKANIA Z MARKĄ, PT. SENSOWNA MARKA - DROGĄ NA BIEGUN.
24 listopada (piątek), w godzinach od 18:00 do 22:00, w KARO Zakrzew k. Radomia, odbyła się 7. Edycja wydarzenia biznesowego w tematyce budowania marki osobistej "Brand Elite - Spotkania z Marką", pt.: „SENSowna Marka, Drogą na Biegun”.
©Adam Dziedzic
24 listopada (piątek), w godzinach od 18:00 do 22:00, w KARO Mleczków k. Radomia, odbyła się 7. Edycja wydarzenia biznesowego w tematyce budowania marki osobistej "Brand Elite - Spotkania z Marką", pt.: „SENSowna Marka, Drogą na Biegun”, zorganizowana przez Noble Brand Annę Słopiecką & Małgorzatę Patynowską.
©Adam Dziedzic Uczestnicy wydarzenia. Po środku Izabela Seweryn i Elwira Kowalczyk – Pałczyńska
W 7 edycji wydarzenia uczestniczyli: Gość Specjalny: Marek Kamiński i Prelegent Ekspert: Joanna Heidtman.
Wydarzenie składało się z dwóch paneli:
Panel 1. Joanna Heidtman – Ekspert. Psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki.
Temat: „SENSOTWÓRCZOŚĆ, czyli o kapitalnych firmach tworzących wartość"
Panel 2. Marek Kamiński – Gość Specjalny. Polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca.
Temat: „NoTrace Expedition - człowiek w poszukiwaniu sensu”
©Adam Dziedzic Klaudii Kowalik
Na początku uczestnicy wysłuchali piosenek w wykonaniu wokalistki Klaudii Kowalik - radomianki, wokalistki jazzowej oraz skrzypaczki.
/Ukończyła Zespół Szkół Muzycznych w Radomiu w klasie skrzypiec. Aktualnie studiuje wokalistykę jazzowa na Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowksiego w Katowicach oraz Muzykologie na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest laureatką pierwszych miejsc na festiwalach wokalnych zarówno w Polsce jak i zagranica. Jej ostatnim osiągnięciem jest wygrana na kultowym konkursie dla wokalistów jazzowych. Koncertowała w USA, Kanadzie, Francji/przyp. red.
.
Następnie przybyłych gości powitały organizatorki spotkania Anna Słopiecka, Małgorzata Patynowska
Następnie przybyłych gości powitały organizatorki spotkania Anna Słopiecka, Małgorzata Patynowska
©Adam Dziedzic Anna Słopiecka, Małgorzata Patynowska
-/"Witamy wszystkich Państwa bardzo serdecznie na 7. Wieczorze Biznesowym z cyklu Brand Elite - Spotkania z Marką, pt. "SENSowna Marka, Drogą na Biegun"/.
- /Jest nam również bardzo miło powitać Dyrektora oraz przedstawicieli Wydziału Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej: Pana Krzysztofa Turka, Zbigniewa Krzesimowskiego oraz Michała Wolskiego. Witamy Kanclerza Radomskiej Loży BCC Pana Jerzego Kowala oraz (przedstawicieli) Członka Zarządu Izby P-HZR Pana Romana Najduchowskiego. Witamy Właścicieli Hotelu KARO – Anna i Michał Ziomek oraz Aleksandra i Konrad Grzeszczyk/.mówiła Anna Słopiecka
Następnie Anna Słopiecka zaprosiła uczestników do obejrzenia prezentacji sponsorów i partnerów na telekinie, mówiąc jednocześnie - / Drodzy Państwo, już po raz 7. Brand Elite odbywa się dzięki wsparciu i zaangażowaniu naszych Sponsorów, Patronów, Partnerów, Przyjaciół/.
Po prezentacji poproszono Krzysztofa Turka - Dyrektora WO Radomskiej Strefy Gospodarczej o powiedzenie kilku słów, po nim głos zabrała Joanna Wołczyńska, która wystąpiła w imieniu Pana Rafała Rajkowskiego Marszałka Województwa Mazowieckiego
W kilku słowach organizatorki odpowiedziały skąd taki wydarzenia tytuł
"SENSowna Marka, Drogą na Biegun"
- /Otóż na budowanie marki składa się wielu aspektów. Jednak SIŁA MARKI pochodzi ze świadomości jej istnienia czyli jej SENSU. Żeby ten sens wydobyć musimy zajrzeć wgłąb siebie i odpowiedzieć sobie na pytanie kim jesteśmy i po co tę markę tworzymy, czyli jaką wartość przekazujemy by nasza marka była odpowiednio postrzegana w oczach innych. Im głębsza świadomość sensu tym większa świadomość celu. Celem projektu Brand Elite jest edukacja z zakresu budowania marki oraz promowanie SENSownych marek. W drodze na nasz Biegun spotykamy niezwykłych ludzi, którzy odnaleźli swój sens i tworzą czytelne marki oparte na pasji i głębokich wartościach. Dzielą się z nami wiedzą i doświadczeniem jaką drogę przebyli w podróży na swój własny Biegun/. - wyjaśniła Anna Słopiecka.
Dochód z imprezy zasili konto fundacji „Dobry Duszek”, której prezesem jest Małgorzata Patynowska. Przeznaczony zostanie na akcję dożywiania dzieci.
Patronat nad wydarzeniem objęła Radomska Loża BCC. Patronat honorowy: Prezydent Miasta Radomia Radosław Witkowski.
©Adam Dziedzic Joanna Heidtman
Wystąpienie zaproszonego gościa ekspertkę - Joanna Heidtman . Tematyką jej prelekcji była „SENSOTWÓRCZOŚĆ, czyli o kapitalnych firmach tworzących wartość"
Przed wystąpieniem gościa specjalnego wydarzenia ponownie zaśpiewała Klaudia Kowalik.
- /Polarnik, zdobywca, jego wyczyny zapisały się na kartach historii i w Księdze Rekordów Guinnessa, ale… On poszedł o krok dalej, to podróżnik po przestrzeniach geograficznych, intelektualnych i duchowych. Po wielu ekspedycjach przekraczających granicę ludzkich możliwości i dokonując rzeczy, które wielu uznało za niemożliwe/ - tak przedstawiła Anna Słopiecka następnego specjalnego gościa wydarzenia Marka Kamińskiego.
©Adam Dziedzic Marek Kamiński
Tematyką wystąpienia Marek Kamiński było „NoTrace Expedition – człowiek w poszukiwaniu sensu”
Podczas wystąpienia Marek Kamiński opowiedział o swoich doświadczeniach, o stworzeniu Metody Biegun, czyli sztuki osiągania celów w każdym obszarze życia - zarówno osobistego, jak i zawodowego. Pomaga ona sformułować, a potem osiągnąć swój Biegun, czyli największe marzenie, pragnienie, cel.
Tematyką wystąpienia Marek Kamiński było „NoTrace Expedition – człowiek w poszukiwaniu sensu”
Podczas wystąpienia Marek Kamiński opowiedział o swoich doświadczeniach, o stworzeniu Metody Biegun, czyli sztuki osiągania celów w każdym obszarze życia - zarówno osobistego, jak i zawodowego. Pomaga ona sformułować, a potem osiągnąć swój Biegun, czyli największe marzenie, pragnienie, cel.
Organizatorki podziękowali: Pani Joannie Heidtman oraz Panu Markowi Kamińskiemu za przyjęcie zaproszenia na 7. Edycję Brand Elite -"To jest dla nas wartość nieoceniona. Dziękujemy za wartościowy przekaz i szlachetną postawę. To dzięki Wam zrobiliśmy kolejny duży krok w drodze na nasz Biegun".
©Adam Dziedzic Monika Gregorczyk
Na zakończenie spotkania już tradycyjnie organizatorzy zaprosili uczestników spotkania na Krótki KONKURS , zapraszając do wspólnej zabawy.
Pytanie konkursowe brzmiało: skojarzenia marki i dotyczyło marek: Nefretete Day Spa, IPlanet, Fibaro, Toyota Romanowscy, Carzoni, Artystyczne Szycie Firan, Agencja Kreatywna Noble Brand, Kancelaria Adwokacka.
W części networkingowej była możliwość nabycia książek prelegentów z autografami, nawiązywanie nowych wartościowych kontaktów, wymianę wiedzy, doświadczeń oraz pyszny poczęstunek.
Adam Dziedzic